Sunday, October 25, 2009

Alltså rock-temat på Idol, jag har aldrig sett något sorgligare.

Inte nog med att det är rock filtrerat genom Idol, det är rock filtrerat genom Idol OCH Elin Kling.
Ja, jag vet inte, det säger väl allt?
Hittills har jag typ velat slå alla i programmet på käften med en planka, till och med sextonåringen med ben som kinapinnar som, som om det var möjligt, gjorde den magnifika skitlåten We're Not Living In America ännu sämre än originalet.
För övrigt är det alltid roligt när folk ba "Rock är en livsstil, jag försöker leva mitt liv rock" och sitter där i ljusblå skjorta och hudfärgat hår för att sedan gå på scen iförd den mest halvhjärtade utstyrsel jag nånsin sett. Hög hatt och mesig eyeliner? Alltså please, jag betackar mig.

Eller så är det PMS:en.

Har hur som helst en längre, grinig text på gång om Idol-stylingen. Den ligger i pipelinen just nu, måste typ bara sett ett avsnitt till för att verifiera mina antaganden lite.

1 comment:

Dirty Eddz said...

Ja, jag vet en till som ville slå ihjäl och utplåna allt vad Idol innebär i fredags...fast man var knökfull -_-